pondělí 18. listopadu 2013

TAG

1. Jaký je tvůj nejoblíbenější stín?
Musím se přiznat, že žádný nejoblíbenější nemám.
2. Na líčení očí používáš tužku nebo gelové linky?
Rozhodně gelové linky.
3. Nějaký typ doporučení k předchozí otázce?
Já mám nejraději od Essence.
4. Co si myslíš o používání očních pigmnetů?
Sama zkušenost s nimi nemám. Líbí se mi, ale přijde mi to hrozná piplačka.
5. Používáš nebo jsi někdy použila minerální make up?
Nepoužívám a ani jsem ho nikdy nezkusila.
6. Jaká je tvoje nejoblíbenější rtěnka a lesk?
Nejoblíbenější rtěnka je od Rimmel z kolekce Kate v odstínu 12. A lesk je od Maybelline v odstínu 150 Pink Shock.
7. Jaká je tvá momentálně nejoblíbenější tvářenka?
Pár tvářenek mám, ale nejraději se trošku "popráším" bronzerem.
8. Kupuješ si kosmetiku přes e bay?
Nekupuji.
9. Máš ráda kosmetiku z drogerie?
Mám.
10. Vyhledává, využíváš slevu na kosmetiku?
Nevyhledávám ani nevyužívám.


Toť to je pro dnešek vše :)

Žádné komentáře:

Okomentovat