pátek 8. listopadu 2013

TAG: Moje poprvé

Na netu jsem objevila tento TAG. A je o tom co jsem kdy dělala poprvé. Takže jsem se rozhodla ho zodpovědět :)

1. První tweet na twitter. 
Tak nejspíš to byl odkaz na můj blog. 
2. Moje první video na YouTube.
Tak já videa netočím, ale úplně první co jsem doma zkoušela natočit bylo o kosmetice.
3. První člověk kterého jsem sledovala na YouTube.
Tak to už si vůbec nevzpomínám, rozhodně to byla zahraniční blogerka.
4. První profilový obrázek na FB.
Nejspíše moje fotka.
5. Co byl tvůj první alkoholický nápoj.
Svařák.
6. Jaká byla tvá první práce.
Úplně první práce byla obsluha stánku s občerstvením, kde jsem pracovala brigádně.
7. Jaké bylo tvé první auto.
Tak já vyloženě svoje první auto ještě nemám, ale střídáme se s přítelem takže jezdím jeho.
8. Kdo byl první člověk se kterým sis dnes psala.
S přítelem.
9. Na koho si dnes jako první myslela.
Na svého psa. Jelikož mi celou noc ležel na peřině a já se nemohla otočit.
10. Kdo byl tvůj první učitel na první stupni.
Jmenovala se Lepková a nebyla na nás moc hodná, do teď ji nemusím.
11. Tvoje první cesta letadlem.
Tak ta proběhla letošní prázdniny a bylo to celkem fajn.
12. Kdo byl tvůj nejlepší přítel a stále spolu mluvíte.
Byla to kamarádka ze školky a pak následně ze školy. Později ale odešla na jinou školu a naše vztahy ochladly. Teď už se nevídáme.
13. Kterou první věc si udělala dnes ráno.
Venčila jsem psa.
14. Jaký si první koncert navštívila.
Já na koncerty moc nejsem ani nemám oblíbenou kapelu či zpěváka. Takže na žádném jsem nebyla.
15. První zlomená kost.
Naštěstí žádná.
16. První pearsing.
Další dírka v uchu.
17. První cizí zem, kterou jsem navštívila.
Bylo to Chorvatsko ve čtvrté třídě.
18. První film který jsem viděla.
Tak to už si vůbec nevzpomínám.

Žádné komentáře:

Okomentovat