středa 13. listopadu 2013

Skleničky na make up štětce

Hrozně moc se mi tento způsob skladování štětců líbí. Dlouho jsem přemýšlela nad tím, jak a z čeho bych si to mohla doma vyrobit. Před pár týdny jsem si "vyrobila" provizorní skleničky ve kterých jsem měla štětce umístěné. Přesto se mi to až zase tak moc nelíbilo a pořád tomu něco chybělo. A tak při zapalován svíček z Ikea mě to konečně trklo. Že ty skleničky jsou naprosto ideální, jak velikostí tak tvarem. A ihned jsem začalo s vypalováním svíček uvnitř.

Pak už jen stačilo je pěkně umýt a nasypat do nic písek. Který jsem při svém údivu  našla doma. A zapíchat štětce do vnitř. Vypadá to moc hezky a mě se to konečně líbí mnohem víc než předtím.

Ovšem jedno mínus to má. Při vytahování zůstane na štětci nějaké to zrnko písku a vysype se mi na stůl. Možná pro příště by bylo lepší zvolit hrubší kamínky.





Žádné komentáře:

Okomentovat