středa 26. září 2012

Dermacol make up cover + Barva na obočí

Zhruba před hodinou jsem se vrátila z nákupů. Kde jsem si chtěla koupit bundu a boty. Samozřejmě nic nemám, protože se mi nic nelíbilo. Chtěla jsem koženou ( jen koženku ) bundu a boty bez podpatku. Ale ne žádný botasky. Protože řídím tak jsem chtěla nějaký plochý. Samozřejmě nemám vůbec nic bunda se mi žádná nelíbila a boty jsem podle svých představ žádné neviděla. Takže jsem celkem naštvaná. A tak jsem se šla uklidnit do drogerie. Cíleně jsem mířila ke stojanu od Dermacolu. A našla jsem tam make up cover. Na který jsem si dělala dlouho zálusk. Protože u nás ho v menších drogerkách nemají tak jsem musela počkat až vyjedem do většího města a tam si ho můžu koupit. Stál 129 korun. Mám ho v nejsvětleším odstínu, který tam byl což bylo číslo 213. Když jsem si ho nanesla na ruku tak byl celkem tmavý, ale pěkně se rozetřel a není vůbec vidět. Na tento make up jsem četla mnoho chvály a tak jsem se rozhodla ho také vyzkoušet. Na různých blozích jsem četla, že dělá na obličeji masku a holky ho používají jako korektor. Takže až sama vyzkouším tak uvidím.
Další věc kterou jsem dlouho hledala v našich drogekách, byla barva na obočí. Protože si obočí domalovávám tužkou, tak jsem chtěla vyzkoušet i nabarvení a co bude lepší. Nikde jsem žádnou barvu neviděla až dneska jsem narazila v DMku. Na tuto barvu jsem zvědavá jak to bude vypadat a určitě vám o ní napíšu. Stále 179 korun a měli pouze černou a hnědou barvu. A jak se znám tak to dlouho nevydržím a za chvíli si to půjdu napatlat :).




Žádné komentáře:

Okomentovat