středa 5. září 2012

10 přání

Na spoustu blozích a YouTube jsem narazila na téma 10 přání. A tak jsem se rozhodla také přidat svoje přání.


  1. Moje aktuální přání je najít si práci, která by mě bavila.
  2. Chtěla bych abych já, moje rodina a blízcí nebyli nikdy nemocní.
  3. Chtěla bych vědět to co si můj pes o mě a mojí rodině myslí. Vypadá spokojeně, ale zajímalo by mě co si třeba myslí ve chvíli kdy ji hubujeme nebo někam odjíždíme. 
  4. Další moje přání je mít jednu místnost jako šatnu, kde na spousta ramínkách budou viset šaty a botník bude plný krásných bot.
  5. Chci mít krásný domeček v malé vesničce, který bude obklopen přírodou.
  6. Chtěla bych na sobě změnit svůj nos. To je jediná věc, která se mi na sobě nelíbí.
  7. Přála bych si umět tančit Sambu, Cha chu, Mabo, atd.
  8. V budoucnu bych chtěla mít svůj vlastní obchůdek s oblečením.
  9. Přála bych si podívat se do minulosti. Prožít třeba jeden den ve Starém Egyptě, nebo někde na středověkém hradě.
  10. Poslední přání je, abych vypadala pořád mladě.

Žádné komentáře:

Okomentovat