pátek 21. února 2014

Nákup v Kik

Po delší době jsem se šla podívat co mají hezké v Kik. Z oblečení se mi tam většinou nic nelíbí a hlavně mají všechno moc velké.

Přesto, až jsem se tomu sama divila, jsem si vybrala dvoje tepláky a růžovou mikinu za slušnou cenu. Samotnou mě to překvapilo, že jsem tam něco na sebe našla a líbilo se mi to.

Samozřejmě tepláčky potřebovaly menší úpravu, protože byly docela velké i když jejich velikost je 38.
Nevadí, zabrala jsem je a teď mi padnou jako ulité. Mikina mi taky pěkně sedne takže super.

Další věc, kterou jsem tam vyštrachala, byl malý odpadkový koš. Který jsem si chtěla pořídit už delší dobu. Pod svým toaletním stolkem jsem měla jen krabičku kam jsem házela použité vatové tampónky. A můj chlupatý miláček (pes) je vytahoval a rozkousával je.

Tak jsem chtěla koupit nějaký menší odpadkový koš s víkem. Nakonec jsem na něj narazila tady. Sice barva neodpovídá barvám v mém pokoji, ale uznejte za 29,-. Pod tím stolem nebude ani pořádně vidět.

Takže ta tuto cenu jsem ho tam nechat nemohla. :)




Žádné komentáře:

Okomentovat