pondělí 17. února 2014

Lesky Essence Beuty Beats - recenze

Nedávno jsem se procházela v Rossmannu. A že si koupím něco malého pro radost. Jen tak jsem nakoukla do výprodeje a hned na první pohled mě zaujaly tyto dva lesky od Essence z kolekce Beuty Beats.

Netuším jestli jsou ve stojanech Essence delší dobu nebo je to nějaké limitka. Přesto jsem si hned vybrala tyto dva odstíny, růžový 02 Eenie Meenie a červeno růžový 01 Groupie at Heart.

Jsou to dvě naprosto krásné barvy. U té červeno růžové jsem byla překvapena její pigmentací, které je naprostá bezvadná. Světle růžová má v sobě trošku třpytek a při nanesení většího množství na rty je více sytější.

Oba lesky mají docela dobrou výdrž, kterou jsem vůbec nečekala. Takže naprostá spokojenost. Oba jsem je kupovala ve slevě za čtyřicet korun jeden.

Jenom jediná věc, kterou mají na prd. Jsou kartáčky, které mají prapodivný tvar a ne moc vyhovující. To jim ovšem odpustím.

Takže spokojenost největší cena i pigmentace super. :)




Žádné komentáře:

Okomentovat