pondělí 19. března 2012

Taft power od Schwarzkopfu

Ahoj já Vás po krásném víkendu zdravím. Doufám, že jste si užívaly sluníčka stejně jako já. Dneska bych chtěla ukázat lak na vlasy od Schwarzkopfu. Je to taft power s dotekem kašmíru a mega silnou fixací. Je teda určen pro suché a namáhané vlasy. Má speciální 3Weather Taft recepturu, která má chránit vlasy před větrem, vlhkostí a UV paprsky. No co bych k tomu řekla já. Pravda je, že vlasy jsou jemné a hladké po rozčesání a přijde mi, že když ho použiji tak i ušetřím jeden den mytí vlasu navíc. S tou mega fixací bych to neviděla zase tak skvěla, můžu říct, že jsem měla i jiná laky na vlasy, které měli fixaci na trojce a drželi mnohem lépe. Ale zase na druhou stranu Vám ty vlasy neslepí. Takže ten kdo hledá nějakou pořádnou betonárnu tak, tenhle lak na vlasy do něj pařit asi nebude. Ale jinak je dobrý a mě momentálně vyhovuje.




Žádné komentáře:

Okomentovat