středa 21. března 2012

Knižní typy

Ahoj dneska Vám chci ukázat knížky, které sem přečetla za poslední měsíc.
Především to nejsou žádný románky pro puberťáky, kteří rádi čtou o tom jak se potká holka s klukem a začnou spolu chodit. Z táto četby jsem už vyrostla a proto mám ráda zamotanější děje.

První knížka je od Vladimíra Párala - Válka s mnoho zvířetem. - Je to to trošku scifi příběh. Autor se snaží naznačit v této knize co všechno by se mohl stát díky lidstvu. Na celou zemi spadne velké množství smogu v podobě slizu, který ničí vše co mu přijde do cesty. Lidé se s tím snaží bojovat, ale objeví se u nich nemoci se kterými musí bojovat díky pevné vůli, kterou ovšem ztrácejí díky pojídání smogu na kterém jsou závislí.





Kate Furnivallová - Rudý šál - Toto je opravdu velmi pěkná kniha. Kdy hrdinka je uvězněna v ruském lágru , kde s ostatními vězeňkyněmi staví koleje, kácí lesy a jiné těžké práce pomocí starého rozbitého nářadí. Kolují mezi nimi různé nemoci a každý den má někdo úraz. Hlavní hrdince se podaří utéct a dostane se do vesnice kde pracuje. Příběh je velmi napínavý, ale naštěstí dopadne dobře. Stojí za přečtení.






Chris Greenhalgh - Coco Chanel a Igor Stravinskd - Původně jsem chtěla nějaký její životopis, ale dostala jsem tenhle román o jedné z jejich lásek. o Coco sem si chtěla už dlouho něco přečíst protože jsem z oboru a šití mě baví a Coco vymyslela spoustu trendu a změnila svět módy.
Kniha začíná smrtí její ho přítele Boye, kdy si myslela, že život ji skončil. Po delší době se seznámila se skladatelem, kterému nabídla svůj dům k dočasnému bydlení. Igor ( skladatel ) měl nemocnou ženu a myslím, že pět dětí. Zamilovali se do sebe. Nakonec spolu nezůstali a vše dopadlo úplně jinak.






Jestli i vy máte nějaké knihy které jste četli a jste z nich nadšené tak určitě napište. 
Zatím se mějte krásně :)

Žádné komentáře:

Okomentovat