středa 19. prosince 2012

Moje sbírka štětců

Hned musím říct, že to nejsou žádné kvalitní štětce dobrá značky. Od začátku kdy jsem je začala používat jsem byla ráda, že si můžu koupit nějaké v mé cenové relaci. Jako žák základní a student střední školy.
Dnes chci říct, že levné štětce nemusí být něco nejhoršího. Ovšem je mezi kvalitními  a drogeriovými rozdíl to ano. Já musím říct, že jsem se svoji výbavou spokojená. Samozřejmě se může stát, že narazíte na nějaký který vám bude pelichat nebo se vám odlepí násada. To jsou rizika levných štětců. Netvrdím, že se mi to také nestalo. Ale na druhou stranu musím zaklepat, mám je dva až tři roky a stále se s nimi dobře pracuje. Nejsou nijak vypelichané, zacuchané ani nic jiného. Občas je peru pod vlažnou vodou, ale protože jsem lenošná tohle dělat, tak moc často to neprovádím. Některé mám z drogerií dva od elfu, jiné jsme dostala. Rozhodně neříkám, že si kvalitní štětce nemáte kupovat, pokud je využijete a máte na ně ušetřeno proč ne. Třeba i já když si ušetřím nějakou kačku kterou budu ochotna za ně dát tak si je třeba také pořídím. Ale momentálně si myslím, že je to pro mě zbytečnost.



Žádné komentáře:

Okomentovat