pondělí 7. května 2012

Bělení zubů

Ahoj dneska bych se s Vámi chtěla podělit o zkušenostmi s bělení zubů. Strašně se mi líbí, když má někdo bílé zuby, ne moc až to není přirozené, ale bělejší než Vám je příroda nadělila. Já jsem si už před několika měsíci zakoupila bělící pudr v drogerii. Stál mě okolo 100 korun. Musím říct, že zuby opravdu o něco vybělí. Ale ne nějak razantně. Ale známí mi říkali, že bych to používat neměla, protože ty levný bělící prostředky ničí zubní sklovinu. Bohužel sem si po měsíčním používání všimla, že mám zuby průsvitnější a přestala jsem to používat. A teď hledám něco vhodnějšího a finančně přístupného. Na hodně zahraničních blozích se objevují bělící kartáčky na zuby, ale u nás jsem to ještě neviděla.
Pokud i vy mátě nějaké zkušenosti s bělením zubů budu ráda, když mi napíšete :)






Žádné komentáře:

Okomentovat